JANGAN BIARKAN YAHUDI MENGUASAI NEGARA KITA

Anwar dan Yahudi memang sinonim, sahabat sejati sehidup semati. Di luar negara Anwar Ibrahim dianggap superhero dan diangkat martabatnya oleh Yahudi dan Amerika.

Di dalam negara Anwar sangat lantang mengutuk Israel, tetapi selepas itu dalam senyap-senyap terbang ke Amerika berjumpa Yahudi-Yahudi yang power mohon maaf. Apakah pemergiannya itu telah dimaklumi terlebih dahulu kepada rakan seperjuangan PAS dan DAP? Kalau ikut senario PAS semacam tak tahu Anwar ke Amerika. Kalau betul tak tahu, maka Anwar telah memperbodohkan PAS saja. PAS hanya alat dan kuda tunggangan untuk merebut kuasa. Matlamat menghalalkan cara. Siapa bijak dia jadi raja.

Menurut Izzah, bapanya pergi ke Amerika bagi menjelaskan bahawa Yahudi perlu berhenti menduduki Gaza. Tetapi, Anwar pula berkata beliau tak sepatutnya menggunakan ayat “pencerobohan Zionis” kerana nampak keras. Ada baiknya bagi Anwar guna sahaja ayat “pengambilan semula hak Yahudi”. Ayat itu yang selayaknya diucapkan. Jelas, Anwar secara tak langsung pergi ke Amerika untuk memohon maaf secara tersiratnya kepada Yahudi.

Ramai orang jadi keliru, menyebabkan ada yang bertindak tidak mahu lagi ambil tahu pasal politik. Agenda Yahudi telah berjaya di mana rakyat dipromote agar benci pada politik. Kepada PAS, DAP dan PKR sendiri, tindakan Anwar adalah betul kerana PAS, DAP dan PKR sangat teringin untuk membentuk kerajaan dan merampas kuasa dari kerajaan UMNO dan Barisan Nasional.

Ada yang berkata, ini hanya sandiwara mainan politik yang semata-mata dibuat-buat oleh UMNO. Sedarkah anda, jika UMNO tidak mendedahkan ancaman yang dibuat oleh Anwar Ibrahim maka sudah lama negara kita ini ditakluk dan dijajah oleh kuasa barat seperti Iraq. Ingat lagi berkaitan krisis kewangan negara pada tahun 1998? Di waktu itu, Anwar Ibrahim adalah Menteri Kewangannya. Beliau selaku menteri hampir menandatangani perjanjian pinjaman wang daripada Tabung Kewangan Antarabangsa (IMF). Jika pada waktu itu, mantan Perdana Menteri tidak menyekatnya, maka negara kita sudah pasti dikuasai oleh Yahudi laknatullah. Sedarlah, negara kita dalam keadaan aman dan stabil pada hari ini adalah kerana kebijaksanaan UMNO dulu dan kini yang memerintah. Kuasa dan hak Melayu tetap utuh dipertahankan, kesucian dan perkembangan syiar Islam terus subur dan meluas di negara ini. Apa yang dikesalkan ada pihak yang cuba meruntuhkan keamanan dan kestabilannya sebagaimana yang yang dilakukan oleh parti PAS, DAP dan PKR.

Jika PKR dan sekutunya menang PRU-13, secara tak langsung akan ada pengaruh Yahudi yang lebih besar di negara ini. Jangan biarkan ini terjadi kepada negara kita. Bersediakah kita bersahabat dengan Yahudi?

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: